Burburry και RealReal Συνεργάζονται για τη Προώθηση της Αειφορίας

Με τις πρόσφατες διαμαρτυρίες για την κλιματική αλλαγή και τα περισσότερα luxury brands που αναγγέλλουν τις δικές τους πρωτοβουλίες βιωσιμότητας, είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για την Burberry και την RealReal να ανακοινώσουν μια εταιρική σχέση σε μια προσπάθεια προώθησης της βιωσιμότητας στη βιομηχανία της μόδας.

Ορισμένα luxury brands είναι αντίθετες προς την αποστολή, αλλά η Burberry ενθαρρύνει πραγματικά τους ανθρώπους να μεταπωλούν τα προϊόντα της εκάστοτε  μάρκας αντί να τα πετούν μετά λίγες φορές που έχουν φορεθεί. Οι πελάτες που παραδίδουν κομμάτια Burberry στο RealReal προσφέρουν μια αποκλειστική προσωπική εμπειρία αγορών σε επιλεγμένα καταστήματα Burberry σε όλη την Αμερική. Σύμφωνα με την WWD, «η προσωπική εμπειρία αγορών θα περιλαμβάνει σαμπάνια και υψηλό τσάι και μια προσωπική επιλογή από νέα προϊόντα Burberry για αγορές από, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας συλλογής τους με περισσότερες από 109 εμφανίσεις. »

«Η καθοδήγηση για τη δημιουργία μιας πιο κυκλικής οικονομίας για τη μόδα αποτελεί βασικό στοιχείο της ατζέντας μας για την ευθύνη», δήλωσε σε μια δελτίο τύπου ο Pam Batty, η εταιρική ευθύνη της Burberry. «Το RealReal μοιράζεται τη φιλοδοξία μας να προωθήσουμε την κυκλική οικονομία και να διατηρήσουμε τα ρούχα σε χρήση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα».

Η αειφόρος μόδα είναι σήμερα ένα θέμα που συζητείται και καλύπτεται όλο και περισσότερο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και σε σεμινάρια παγκοσμίως. Όλο και περισσότερες εταιρείες ένδυσης μετασχηματίζουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα και βελτιώνουν τις αλυσίδες εφοδιασμού τους για να μειώσουν τις συνολικές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, να βελτιώσουν τις κοινωνικές συνθήκες στα εργοστάσια κλπ. Επίσης βλέπουμε την αυξανόμενη ευαισθητοποίηση των καταναλωτών, ιδιαίτερα των νέων γενεών.

Όταν μαθαίνουμε για τη «βιώσιμη μόδα», συνειδητοποιούμε σύντομα ότι υπάρχουν πολλές μορφές βιώσιμης μόδας. Ορισμένοι ηθοποιοί και άτομα υπογραμμίζουν τη σημασία της κατασκευής ρούχων με πιο φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο, ενώ άλλοι υποστηρίζουν τα μεταχειρισμένα / vintage ή υπογραμμίζουν τα πλεονεκτήματα της ανταλλαγής, ενοικίασης ή δανεισμού ρούχων, σε αντίθεση με την αγορά νέων ρούχων. Όλες οι στρατηγικές που προωθούν την παραγωγή και κατανάλωση από περιβαλλοντική, κοινωνική και ηθική άποψη συνιστούν σημαντικά βήματα προς μια πιο βιώσιμη βιομηχανία.

Η Anna Brismar της Πράσινης Στρατηγικής εντόπισε επτά κύριες μορφές πιο βιώσιμης παραγωγής και κατανάλωσης μόδας, όπως φαίνεται στο παρακάτω σχήμα.

Πηγή άρθρου: https://www.greenstrategy.se/

sustainability forms

Παγκόσμια ημέρα «Αγκαλιάς»! «Θέλω να με πάρεις αγκαλιά.. Αγκαλιά.. Ξέρεις.. Είναι αυτό που τυλίγεις τα χέρια σου γύρω απο το σώμα μου.. Αλλά κρατάς την ψυχή μου». Υπάρχει ένα μέρος όπου η στεναχώρια, ο θυμός, ο φόβος, ο πόνος, η μοναξιά και η ανασφάλεια δεν έχουν θέση.. Εκεί θα βρείς την αγάπη, την ελπίδα, την αποδοχή και την ασφάλεια.. Μοναδικά συναισθήματα που ρέουν σε διπλή κατεύθυνση. Αυτό το μέρος ονομάζεται Αγκαλιά..


Όταν ο κόσμος της μόδας μιλά για Εβδομάδες Μόδας συνήθως πρωταγωνιστούν…

Όταν ο κόσμος της μόδας μιλά για Εβδομάδες Μόδας συνήθως πρωταγωνιστούν το Παρίσι, το Μιλάνο, το Λονδίνο, ωστόσο, υπάρχει μία ακόμη ευρωπαϊκή πόλη που χτυπά η καρδιά της μόδας, Το Βερολίνο.

Δεν είναι μυστικό, βέβαια, ότι η Εβδομάδα Μόδας του Βερολίνου θεωρείται το “μαύρο πρόβατο” των Fashion Weeks, καθώς λέγεται ότι εκλείπει η καινοτομία και η ανάπτυξή της.
Το Βερολίνο, ωστόσο, δεν θέλει να γίνει ούτε Παρίσι, ούτε Λονδίνο, και παρόλο που η Εβδομάδα Μόδας βρίσκεται, ακόμη, στα πρώτα της βήματα από την ίδρυσή της, η ίδια η πόλη δείχνει τη δυναμική της.

Τεύχος 583:

Check it out and let me know what you think.

Οι αναδυόμενες με χρώμα….  Αυτό ονειρευόταν ο Tonne Goodman…

Οι αναδυόμενες με χρώμα….

Αυτό ονειρευόταν ο Tonne Goodman, ο Grace Coddington, ο Steven Meisel και η μεγαλοφυία που είναι ο John Galliano. μπορείτε να δοκιμάσετε το stringing πούλιες γύρω από το λαιμό σας με ένα μαντήλι.

Αρκετές συλλογές σχεδιασμένες έτσι ώστε να αναδεικνύουν το ξεχωριστό στιλ της κάθε γυναίκας, προσφέροντάς τους μία μεγάλη γκάμα επιλογών για τις καθημερινές …

Στις κορυφαίες τάσεις στα αξεσουάρ οι πασμίνες, τα μαντήλια, τα φουλάρια και τα κασκόλ.

Με τις θερμοκρασίες να πέφτουν κατά την περίοδο του Φθινοπώρου / Χειμώνα, τα μαντήλια, τα φουλάρια και οι πασμίνες παίρνουν την θέση που τους αξίζει στην κορυφή των αξεσουάρ. Κρατούν το σώμα και το λαιμό ζεστό, ενώ προσθέτουν στυλ και χρώμα στο ντύσιμο σας.

Στις κορυφαίες τάσεις στα αξεσουάρ οι πασμίνες, τα μαντήλια, τα φουλάρια και τα κασκόλ θα έχουν oversize μέγεθος.

Ευχαριστω Versace, Gucci, Michael Kors, Armani …

Καλησπερα.

Ευχαριστω
Versace, Gucci, Michael Kors, Armani … καθώς όλο και περισσότεροι σχεδιαστές απαγορεύουν τη γούνα από τις συλλογές τους, οι faux κατασκευές των πολυτελή εξωτερικών ενδυμάτων έχουν γίνει τα νέα σύμβολα της πολυτέλειας και της αίγλης. Ο Isabeli Fontana παίζει.
Η εποχή του fashion είναι όταν οι σχεδιαστές, οι καλλιτέχνες μακιγιάζ και οι κομμωτές δοκιμάζουν τις πιο περίεργες και κρυφά πιο σέξι εμφάνιση που μπορούν να φανταστούν
Η εποχή του fashion είναι όταν οι σχεδιαστές, οι καλλιτέχνες μακιγιάζ και οι κομμωτές δοκιμάζουν τις πιο περίεργες και κρυφά πιο σέξι εμφάνιση που μπορούν να φανταστούν. Τα τα υπέροχα στυλ θα ζωντανέψουν ακόμα και την πιο βασική ενδυμασία, παίρνοντας το βλέμμα σας σε υψηλά επίπεδα.

Gold Digger

IMAGE GETTY
Ο σχεδιαστής: Maison Margiela
Gold Look: Bella Hadid έμπνευση με τεράστια δήλωση της εποχής χρυσαφένιες αποχρώσεις.

Renaissance Woman

GETTY IMAGES
The Designer: Elie Saab
.Look: πρόκειται για μια ατμόσφαιρα Guinevere αυτή τη γιορτή, αυτό το ρομαντικό χτένισμα είναι για σας. Δώστε στους εαυτούς σας μαλακά κύματα και ένα πλαϊνό πλεξούδα χαμηλού κλειδιού και, στη συνέχεια, ολοκληρώστε το με ένα μεταλλικό κάλυμμα κεφαλής.
 
 
 
Tribe Member